رئیسجمهور در فرهنگستان علوم با تشریح رویکردهای دولت در حوزه حکمرانی، سلامت و توسعه، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیت دانشگاهها و نخبگان برای رفع ناترازیها و بیعدالتیها تأکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه «زیستبوم دولت هوشمند» طراحی و تدوین شده است، گفت : این طرح یکی از برنامه های دولت بوده و با اجرای این پروژه خدمات دولتی با افزایش سرعت و کارآمدی، ارائه می شود.
فرماندار شیراز با تأکید بر نقش دانش در توسعه کشور گفت: ایران میتواند با اتحاد مردم و دولت و بهرهگیری از ظرفیت نخبگان جایگاهی شایسته در جهان به دست آورد.
در راستای بهرهمندی از ظرفیت نخبگان و متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاستجمهوری از بهروزرسانی برنامه ملی «کانکت» خبر داد.
صبح امروز، المپیک فناوری ۲۰۲۵ با حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکتکننده بینالمللی و تیمهایی از ۱۶ کشور، در منطقه بینالمللی نوآوری ایران، پارک فناوری پردیس، افتتاح شد.