با حضور طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بخش قلب، سی سی یو و سنگ شکن بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد به بهره برداری رسید.
سرپرست تیم جراحی قلب بیمارستان افشار گفت:عمل جراحی بسیار پیشرفته جهت درمان پارگی و دیسکشن رگ اصلی بدن (آئورت) برای نخستین بار در استان یزد و جنوب کشور با موفقیت انجام شد.
معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پی اعلام سامانه سنجش پایش هوا و هوای خطرناک شهر یزد، توصیههایی برای حفظ سلامتی شهروندان در آلودگی هوا اعلام کرد:
رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: درصد چاقی در افراد بالای ۱۸ سال با شاخص نمایه توده بدنی بالا در استان یزد و در کشور یک هشدار جدی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات بهداشت با بیان این که امروز رویکرد خیرین استان یزد متناسب با نیاز مردم کشور تغییر کرده است، گفت: این مهم، کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.