مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 73 هزار تلفن همراه در استان یزد دایر است که این رقم ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان را به 99.7 درصد رساند.
همراه داشتن تلفن همراه ممنوع است؛ درست؛اما اگر همکلاسی دانشآموز شوشی از این رفتار وحشیانه معلم فیلم نگرفته بود، جامعه و آموزش و پرورش از این اتفاق آگاه میشد؟ اگر این فیلم وجود نمیداشت آیا معلم انکار نمیکرد؟!