مدیر مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از 121 نفر مسموم با مشروبات تقلبی تعداد 62 نفر در بیمارستان های سیرجان و شهربابک دیالیز می شوند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان گفت:۱۱۴ نفر تا صبح امروز به دلیل مسمومیت با مشروبات الکلی به بیمارستانهای سیرجان و شهربابک مراجعه کرده اند.
پنج میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در چهارماهه امسال به مددجویان و نیازمندان سیرجانی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 100 درصد داشته است.