رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: تا پایان سال جاری در صورت تامین آب، 100 هکتار از اراضی استان به احداث باغ های پسته و بادام و با محوریت پسته تبدیل می شود.
دهستان سیاهو شهرستان بندرعباس را با باغ های نارگی می شناسند اما در دهنه زاکین این دهستان بهشتی پنهان است که در تابستان انواع میوه از باغ های آن برداشت می شود.