فرماندار مرند با بیان اینکه به دلیل تداوم سوخت رسانی گاز به خانه ها، گاز جایگاههای CNG شهرستان قطع شده است گفت:سوخت مورد نیاز جایگاههای بنزین شهرستان مرند به مقدار کافی تامین میشود و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فرماندار سراب با تاکید بر لزوم مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز گفت:مشترکین اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی در صورتی که در پله دوازدهم مصرف قرار بگیرند، علاوه بر اعمال جریمه ۱۳۳برابری در صورتحساب گاز بها در صورت تکرار با قطعی گاز مواجه خواهند شد.