دربم

دربم

کرمان/
فرماندار بم گفت: با توجه به وجود اشياء تاريخي متعدد ايجاد موزه از ضروتهاي شهر تاريخي بم است.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۹۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۳/۰۷