نوریان گفت: در ۲۲ روز ابتدایی ماه مبارک رمضان اگر چه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱.۳ درصدی اهدای خون درقم مواجه هستیم ،در این مدت مصرف فرآوردههای خون استان در این مدت ۱۰ درصد افزایش یافته است.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه از فراخوان پویش طراحی پوستر و کاریکاتور با عنوان "بیا که بیتو به جان آمدم" با هدف تبیین اهمیت اهدای خون و ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی در استان خبر داد.
مدیرکل انتقال خون استان سمنان با اشاره به کاهش اهدای خون طی ماه مبارک رمضان در استان گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ واحد پلاسما از بهبود یافتگان کرونایی جمع آوری شده است.