به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی۱۵مهرماه به پایگاه انتقال خون استان قم مراجعه و خون خود را به منظور کمک به نیازمندان اهدا کردند.
نوریان گفت:در این طرح اهداکنندگان مستمر خون گروه سنی ۲۹ سال به بالا از آغاز مهرماه با مراجعه به پایگاههای سلامت استان واکسن هپاتیت بی دریافت خواهند کرد.
مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان جنوبی از مردم خواست که نذر اهدای خون خود را فقط به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و از آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر نسبت به این امر اقدام نمایند