مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از بامداد امروز جمعه خروجی سد زایندهرود و رهاسازی آب به منظور تامین و توزیع آب باغها و انهار سنتی افزایش مییابد.
مدیر شبکه آب مغان از اجرای عملیات بازچرخانی آب در این شبکه خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات سالانه ۶۰ میلیون متر مکعب آب در اراضی منطقه استفاده میشود.