گردهمایی مدیران کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه های جهان صبح امزوز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد .
رییس بنیاد سعدی، گفت: ما از «چگونه آموختن یک علم» و شیوه تعلیم و علم آموزی غفلت کردهایم و اگر در شیوه تعلیم، استادانه و درست عمل نکنیم، در علم هم پیشرفت نمیکنیم.