وزرای ایران و 1+5

وزرای ایران و 1+5

تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دوشنبه هفته جاری راهی نيويورک می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۸۶۸۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۸