شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان برای امتیاز استخدامی وزارت بهداشت در دوران کرونا ابراز نارضایتی کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از کمبود امکانات رفاهی در بیمارستان شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان خواستار رسیدگی شد.