مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: عبور موفق از زمستان ۱۴۰۵ نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی، مدیریت مصرف و آمادگی کامل زیرساختهای پشتیبان است.
استاندار قم در اولین جلسه رسمی قرارگاه بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی استان قم، بر ضرورت مدیریت جدی مصرف و نقشآفرینی همه دستگاهها و مردم برای عبور از شرایط پیشرو تأکید کرد.
نماینده مجلس میگوید هر اقدامی که بتواند مصرف را مدیریت کرده و از هدررفت انرژی جلوگیری کند به کاهش هزینههای ملی و افزایش بهرهوری اقتصادی کمک کرده است.
مدیر بهینهسازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح ویژه بهینه سازی مصرف انرژی با هدف کاهش اتلاف انرژی و تحقق بیش از ۱۰ درصد کاهش در مصرف گاز و برق این مجموعهها، شامل جوایز نقدی و خدمات بهسازی رایگان سیستمهای گرمایشی برای مشارکتکنندگان است
مدیر بهینهسازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۹۶ طرح بهینهسازی مصرف انرژی ازسوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در داخل و خارج از صنعت در حال اجراست.
استاندار فارس بر ضرورت تولید محتوای استراتژیک از سوی روابطعمومیها جهت مدیریت افکار عمومی در شرایط جنگی و ترویج فرهنگ بهینهسازی مصرف انرژی تأکید کرد.
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به تخصیص بودجه مورد نیاز برای خرید تضمینی گندم و مصرف بهینه آب و پلاستیک، بر ضرورت نظارت بر بازار پتروشیمی نیز، تأکید کرد.
دبیر کل شورای هماهنگی بانکها گفت: حسب اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، از امروز تمامی بانکها از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳ به مشتریان خود سرویس ارائه خواهند کرد.
رئیس سازمان سیاستگذاری و مدیریت راهبردی انرژی میگوید با توجه به میزان آسیبی که در جنگ به بخش انرژی وارد شده، اگر بخواهم صادقانه با مردم صحبت کنم باید بگویم سال سختی را پیش رو داریم.
رئیس سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی، گفت: ۴۰ درصد مصرف خانگی باید کاهش یابد، بخشی از مشکل در حوزه خانگی ناشی از تکنولوژی قدیمی وسایل مصرفکننده انرژی و هدررفت انرژی در ساختمانها است.
مهندسان دانشگاه صنعتی شریف در راستای پاسخ به چالش ملی ناترازی انرژی و با هدف حرکت به سوی «دانشگاه سبز»، موفق به طراحی و پیادهسازی سامانه هوشمند پایش بیدرنگ منابع آب و برق شدند.
رئیس سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: هر بار خاموش کردن یک وسیله برقی غیرضروری یا استفاده کمتر از خودرو، در شرایط امروز نوعی مجاهدت در جنگ اقتصادی است.
مدیر سازمان بهینهسازی مصرف انرژی نوشت: بهتر است ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران، در این ۴۸ ساعت آب ذخیره کنند و موبایلهاشان را شارژ کنند.