معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاههای اجرایی این استان از روز دوشنبه اول تیرماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.
سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور جزییات جدیدی از تغییر ساعت کاری دستگاههای اجرایی را تبیین و اعلام کرد: به حضور کارکنان بعد از ساعت ۱۳ اضافه کاری تعلق نمیگیرد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت:کارمندان بانکها باید از امروز ساعت ۷ خدمترسانی را شروع کنند و اگر نیاز به آمادهکردن سیستمها دارند باید زودتر در محل کار حاضر شوند.
رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: از فردا ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۳ خواهد بود؛ اقدامی برای مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق کشور، در عین تأکید بر تداوم خدمترسانی به مردم.
سخنگوی سازمان اداری استخدامی گفت: ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۶ خواهد بود که طبق دستورالعمل استانداری در حال حاضر حضور کارمندان در ادارات ۲۰ درصد است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ساعات و شرایط کاری جدید ادارات استان مازندران در سال جدید از ۱۵ فروردین را اعلام کرد و گفت: مدارس و مراکز آموزشی غیرحضوری است.
سخنگوی سازمان اداری و استخدامی گفت:افرادی که در مسافرت به سر میبرند و کار ضروری و پست خیلی مهمی به لحاظ اجرایی ندارند و میتوانند به صورت دورکار، کار خود را انجام دهند برای بازگشت از سفر عجله نداشته باشند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با توجه به ابلاغیههای جدید صادرشده در خصوص وضعیت فعالیت ادارات در شرایط جنگی، از آغاز فعالیت ادارات استان با حضور حداقل ۵۰ درصد کارکنان از روز شنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ خبر داد.