آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان میدهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ نفر به افراد بستری شده در بخشهای کرونایی بیمارستانها افزوده، و ۴۰ نفر هم مرخص شدهاند.
با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از شیوع کرونا، این ویروس هر روز قویتر از دیروز در حال گسترش است و در این میان مدافعان سلامت، خسته اند، اما پای کار ایستادهاند و هر کدام روایتی از عاشقی در کارشان دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شناسایی ۲۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۲ روز اخیر، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به هزار و ۷۸۷ نفر رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان برای گروههای پرخطر آغاز شد.