وزیر بهداشت در پیامی از اعضای تیم ملی سلامت کشور در ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستانها و مراکز بهداشتی که همچون دماوند سربلند و مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم، در صحنه خدمت حرفهای و مشفقانه حضور داشتند تقدیر کرد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با صدور پیامی ضمن اعلام آمادگی کامل بیمارستانها و کادر درمان برای خدمترسانی به مصدومان حوادث اخیر و جنگ نابرابر کنونی، از ثبتنام داوطلبان برای همکاری با این مجموعه خبر داد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کارکنان نظام سلامت بدون توجه به گرایشهای سیاسی و اجتماعی، با تعهد حرفهای و از جان و دل در مسیر درمان بیماران و مجروحان خدمترسانی کردند.
معاون اول رئیسجمهور با قدردانی از عملکرد کادر درمان در حوادث دیماه تأکید کرد: کارکنان حوزه سلامت با وجود کمبودهای دولت، بهصورت شبانهروزی به مجروحان و حادثهدیدگان خدمترسانی کردند.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: مطابق پیگیریهای انجام شده کادر بهداشت و درمان در حوادث دیماه، همچون مواقع قبل شجاعانه و فداکارانه به مردم خدمت کردهاند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: فعالیت همه مراکز درمانی بدون وقفه و بدون اخلال در حال انجام است و ارائه خدمات به روال معمول ادامه دارد.