مديركل حفاظت محيط زيست خوزستان گفت: سكون هوا و عدم جابهجايي جريان باد، موجب تجمع آلايندههاي هوا شد و بارندگي نيز آلايندهها را به سطح زمين منتقل كرد و موجب ايجاد مشكلاتي براي شهروندان در روزهاي گذشته در اهواز شد.
در ماه مبارك رمضان مصرف سوسيس و كالباس را بايد از سبد غذايي حذف كرد زيرا حاوي مواد نگهدارنده بسياري از جمله نيترات كه داراي عوارض گوناگون از جمله به وجود آمدن سرطان است.