مدیر امور بهره برداری و نگهداری سد و نیروگاههای لتیان، کلان و لوارک شرکت آب منطقهای تهران از انجام عملیات فلشینگ و تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد لتیان خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای سمنان از کاهش محسوس پرشدگی برخی منابع مهم آبی استان خبر داد و گفت: میزان پرشدگی سد مجن در شرق استان به ۶۱ درصد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود گفت: برای اولین بار جهت کشت محصولات زراعی آبی مخصوصا گندم و جو آبی در اراضی پایاب سد سهند دستگاهی به نام (تراسیم) کارنده شرکت اتریشی در شهرستان هشترود در حال فعالیت است.
فرماندار طالقان با بیان اینکه پیگیری تخصیص آب سد برای شهر و روستاهای شهرستان در دستور کار جدی قرار دارد، گفت: طالقانیها از آب سد طالقان بیبهره هستند.