معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از افزایش سهمیه اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات هفت هزار نفر اعزام شوند اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به ۱۰ هزار دانشگاهی افزایش داده شد.
طبق آمار ثبت شده تاكنون 33 هزار و 721 نفر برای اعزام به عتبات در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ثبتنام كردهاند كه از این تعداد 8 هزار و 400 نفر دانشجوی پسر، دو هزار و 866 نفر دانشجوی دختر، 19 هزار و 500 نفر دانشجوی متاهل و 1500 نفر كارمند و 1600 نفر استاد دانشگاه هستند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: زمان ثبت نام دانشگاهیان از تاریخ 23 تیر لغایت 2 مرداد خواهد بود که شرایط آن در سایت عتبات (Labaik.ir) درج شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت: در کفالعباس در عمق هفت تا هشت متری در حفاری به فلزات اکسیده (تجمعی از فلزات اکسیده در خاک) رسیدیم که بدون شک همان نیزه شکستههای بوده است. اینجا صحنههای کربلا کاملاً برای ما مجسم است.
جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در مراسم اهدای این فرش ها گفت: این فرشها به ارزش190 میلیون ریال را 180 بافنده روستاهای مزداب بیرجند و عرب آباد طبس در مدت 3 ماه بافتند.