رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون ۱۵ نفر در دورود به ویروس کرونا مبتلا شدهاند که ۱۲ نفر از آنها بهبود یافتهاند.
فرمانداران کوهدشت و دورود از توزیع ناعادلانه اعتبارات مربوط به سیلاب سالهای گذشته در استان لرستان انتقاد کردند و خواستار جذب اعتبارات تخصیصیافته به این شهرستانها شدند.