مدیر موسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم ایران برای افزایش غنیسازی اورانیوم گفت که بایدن باید به جای پیوستن دوباره به برجام به «فشار حداکثری» متوسل شود.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بدون اشاره به خروج این کشور از برجام و بدعهدیهای اروپا مدعی شد ایران، برجام را نقض کرده است و ایران نیازی ندارد غنیسازی کند!