معاون وزیر کشور گفت: در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهدشت مصوب کردهایم مشکل کانال مرکزی که در سالهای متوالی منجر به بروز سیل شده ارزیابی شود تا دیگر شاهد وقوع سیلاب نباشیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت وارده به شهرهای خراسان رضوی در جریان سیل اخیر بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است.