شبی دیگر از گردهمایی مردمی شبهای همبستگی در پی حمله ددمنشانهی دشمن صهیونیستی-آمریکایی به خاک کشور پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ با حضور اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در میدان ولیعصر (عج) برگزار میشود.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: مدیریت شهری بعنوان متولی اصلی اداره امور شهر، بر اساس تکلیف محوله از سوی هیٱت دولت خود را مسئول رسیدگی به مطالبات آسیب دیدگان جنگ میداند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تمامی ادوات، تجهیزات و ماشینآلات تخصصی خدمات شهری برای تسهیل در تردد شریانهای اصلی و فرعی محدوده جوادیه به کار گرفته شدهاند.
شهردار منطقه ۸ از بازگشایی کامل مسیر شمال به جنوب این بزرگراه خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات در حال انجام؛ مسیر جنوب به شمال نیز در کمتر از یکساعت بازگشایی شد و تردد خودروها به حالت عادی بازگشته است.
در ادامه حملات ظالمانه دشمنان به خاک میهن اسلامی، مدیریت شهری منطقه ۱۴ در آمادهباش کامل و شبانه روزی عوامل و تجهیزات برای امدادرسانی به شهروندان قرار دارد.
بازرس کل استان کردستان با حضور سرزده در محل استقرار ماشینآلات شهرداری سنندج، وضعیت آمادگی، توان عملیاتی و ظرفیت لجستیکی این مجموعه در حوزه آواربرداری و مدیریت پیامدهای ناشی از حملات احتمالی دشمن آمریکایی ـ صهیونی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
در پی حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به ساختمان کلانتری ۱۱۱ هفتچنار، که منجر به تخریب چندین واحد مسکونی و تجاری مدیریت شهری منطقه ۱۰ از همان دقایق نخست در کنار مردم قرار گرفت.
ارتباطات و امور بینالملل شهرداری سنندج با صدور اطلاعیهای نسبت به مراجعه برخی افراد سودجو به منازل آسیبدیده با عنوان «کارشناس بازدید شهرداری» هشدار داد و تأکید کرد در حال حاضر هیچگونه مراجعه شبانه از سوی مأموران شهرداری برای کارشناسی منازل انجام نمیشود.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: شهرداری سنندج در آستانه نوروز، با اجرای مجموعهای از اقدامات گسترده در حوزه پاکیزگی شهری، حملونقل عمومی، زیباسازی، ایمنی و خدمات شهروندی، بهصورت منسجم و برنامهریزیشده برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی آماده میشود.
شهردار خرمآباد گفت: عملیات بهسازی و شستشوی معابر و خیابانهای آسیب دیده از حملات هوایی شب گذشته در این شهر، به اتمام رسید و هم اکنون تردد در تمامی مسیرهای شهری جریان دارد.