با جسد

با جسد

دو برادر که پس از کشیدن پسر جوان به خانه شان او را به قتل رسانده و 7روز با جسدش زندگی کرده بودند در دادگاه کیفری استان تهران به تشریح جنایت خود پرداختند.
کد خبر: ۴۷۷۶۹۴۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۱