استاندار فارس به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، از این مرکز بازدید کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: تا قبل از شیوع بیماری کرونا بیشتر نیازهای استان در این زمینه از خارج استان تامین میشد و به همین دلیل آنچه که در سطح استان تولید میشد کمتر از نیاز واقعی استان بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: تعدادی از ساختمانهای شهر خانه زنیان و روستاهای اطراف آن به لحاظ ناپایداری سازههای مسکونی بر اثر زلزله دچار آسیب ١٠ تا ٣٠ درصدی شده است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه حال و هوای استان فارس با سایر استانها در این ایام متفاوت باشد، گفت: امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در استان فارس باشیم.