فولادیها هم در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت تهران رفتند. در نیمه اول این دیدار محمد قاضی برای نفت تهران و ساسان انصاری برای فولاد از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.
دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول باشگاههای کشور در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با نتیجه صفر _ صفر پایان یافت.