فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۳ سارق مسلح که در ماههای گذشته یک فقره سرقت طلافروشی در بهبهان و ۲ فقره سرقت طلافروشی در استان کهگیلویه و بویراحمد مرتکب شده بودند، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یک سارق حرفه ای که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان کرده بود با حضور به موقع و اقتدار پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت مطلوب جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی از آن عبور کند با پاسخی سخت و قاطعانه مواجه میشود، گفت: خوشبختانه ناامنی نگران کنندهای در کرمانشاه نداریم.