خبرنگاران مرودشت

خبرنگاران مرودشت

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از اجرای واکسیناسیون خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در برابر بیماری کووید ۱۹، خبرداد.
کد خبر: ۷۸۴۸۳۳۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۷