ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی آباده

ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی آباده

نماینده مردم آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان در مجلس گفت: با ساخت مرکز درمانی شهرستان خرمبید و ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آباده به پلی کلینیک موافقت شده و به زودی مراحل آن اجرائی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۷۴۹۹۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱