فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم عملیات پاکسازی بمبهای عملنشده در محدودههای نظامی این شهرستان تا امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت، گفت: این عملیات تحت نظارت کامل نیروهای متخصص انجام میشود و هیچ خطری برای مردم ندارد.
روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب قم در اطلاعیهای اعلام کرد: عملیات ۲ مرحلهای انهدام مهمات عمل نکرده تجاوز آمریکایی صهیونی در استان عصر شنبه انجام میشود.
رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند پیگیری جنایت جنگی در میناب در سازمانهای بینالمللی خبر داد و گفت: این واقعه، مستندی برای محکومیت اقدامات متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.