بهره برداری از کلینیک تخصصی بیماران خاص

بهره برداری از کلینیک تخصصی بیماران خاص

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد؛
غلامرضا هوائی از بهره برداری کلینیک تخصصی بیماران خاص در شهرستان بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۵۶۳۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۸