نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفهای طولانی بنزین در استان، خواستار اصلاح سیاستهای توزیع سوخت بر اساس شرایط اقلیمی شد و تأکید کرد افزایش کارتهای آزاد جایگاهها و تعریف سهمیه شناور برای مشاغل پرتردد میتواند بخشی از مشکلات مردم را کاهش دهد.