تصاویری زیبا از پلنگ در قاب دوربین تله‌ای توسط محیط‌بان علی اکبرایمانی در ارتفاعات منطقه جنگلی شکار ممنوع سوادکوه به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - تصاویری زیبا از پلنگ در قاب دوربین تله‌ای توسط محیط‌بان علی اکبرایمانی در ارتفاعات منطقه جنگلی شکار ممنوع سوادکوه به ثبت رسیده است.

 ثبت این تصاویر ارزشمند بار دیگر بر اهمیت حیاتی حفاظت از مناطق شکار ممنوع و زیستگاه‌های طبیعی تاکید می‌کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha