تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست در هفتمین حضورش در جام جهانی به دور حذفی راه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بابرگزاری آخرین بازی‌های مرحله گروهی چهره هشت تیم سوم گروه‌های ۱۲ گانه برای حضور در مرحله حذفی مشخص شد و تیم ملی کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه نهم از صعود به مرحله حذفی بازماند.

در حالی که تیم ملی کشورمان بدون شکست در مرحله گروهی قرار داشت برای هفتمین بار شانس خود را برای حضور در مرحله حذفی جام جهانی امتحان کرد، اما شاگردان قلعه نویی از رسیدن به این مرحله باز ماندند.

 

 

 

دور حذفی جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۵
تیم باید گل بزنه باید فنی باشه باید جسارت به خرج بده تا فوتبال قشنگ و حرفه ای بازی کنه و مردم خوشحال بشن نه قلعه نویی و اعتقاداتش . گل میزنن این تیم ها لذت ببری نه بگی خدا منو ازمایش میکنه . ایران باید فنی و لجستیکی قوی بشه نه ادا و اطوار دل مردم رو ناراحت کنین .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۵
ما وقتی بانیوزلند مساوی کردیم اونم با بدبختی ،حذف شدیم.....قلغه نویی اصلا گزینه خوبی برای سرنربی تیم ملی نبود.....بی دانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۵
همیشه یک ذره کم میارین!؛!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۵
باسلام به نظرم درباری الجزایر واتریش تبانی شده بود به نظرم باید قانونی در فوتبال وضع شودتیم هایی که درباری های گروهی درر ده بالاتری قرار می گیرند اگر بازی بعدی شأن که حذفی است در پایان وقت قانونی و اضافه نتیجه اش مساوی شد به ضربات پنالتی نرود بلکه تیمی که در مرحله گروهی در گروهش رتبه بالاتری داشته برنده اعلام شود این عامل باعث می شود تیم ها در مرحله گروهی باجدیت بیشتری بازی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۵
باز هم کم دقتی و بی سلیقگی !!!
شما که این گزارش خوب را تهیه کردید ، چرا
جدول را ناقص تنظیم کردید ؟!!!
جدول ، ستون بالا را ندارد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۷ تير ۱۴۰۵
قلعه نویی و تاج حیا کن این فوتبال و رو ها کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۴ ۰۷ تير ۱۴۰۵
فقط یوگا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۵
از ۴۸ تیم جهان هم صعود نکردیم به بیرانوند بگید توپ نگه داره باز
وقت کشی کنه باز ، برای صعود باید بازی برد نه مساوی کرد نیوزلندی که ۵ تا ۵ تا گل میخوره رو مساوی کردیم ، شکل بازی بزن زیر توپ بود ، قلعه نویی یه جوری رو نمیکت میشست انگار قهرمان شده ،نه هیجانی نه داد بیدادی دستشو تکون میداد به صورت مسخره حتما باید اخراج بشه
آخرین اخبار