فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داد: حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روز‌ها تجربه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازیش نوشت: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند، اما شلیک‌های ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناور‌ها یادآوری می‌کند. 

فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داده: حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روز‌ها تجربه خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ تير ۱۴۰۵
انشاءالله به لطف و عنایت خدا ، این کار را در اسرع وقت انجام دهید . درود برشما🇮🇷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۵
بزن که خوب میزنید
خداقوت سپاه اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۷ تير ۱۴۰۵
امارات و قطر هم بزنید خدا می‌دونه کار کیه شاید اسرائیل زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۷ تير ۱۴۰۵
تو جنگ ۴۰ روزه کار شاقی نتونستید بکنید. من جای شما بودم این حرفارو نمیزدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۷ تير ۱۴۰۵
آمریکا تا چند صد نفر از نیروهای تورویستی آمریکا کشته نشوند. دست بردار نیست. نیروهای دریایی سپاه و ارتش باید در کمین نیروهای ارتش تورویستی آمریکا در هدق گرفتن ناوها در دریا و پایگاه‌های نظامی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باشند و از آنها تلافات بگیرند تا ترامپ قمارباز پست جنایتکار و دروغگو بفهمد...از منطقه بیرون برود.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی,
۱۴:۲۱ ۰۷ تير ۱۴۰۵
ترامپ دلش به سربازها نمیسوزد میخاد کاسبی کنه. وپولدربیاره ایت سگ زرد نوچه صهیونهاست اگرکسی اینهاراسکت کنه اوضاع ارام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۵
خدا یارتون باشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۷ تير ۱۴۰۵
ماشاءالله سپاه
آخرین اخبار