رهاسازی آب از سد مارون به‌منظور تأمین نیاز آبی نخیلات حوضه مارون، از ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۷ تیرماه با دبی ۱۲۰ مترمکعب بر ثانیه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - به اطلاع مردم شریف استان خوزستان می‌رساند، در راستای تأمین نیاز آبی نخیلات حوضه مارون، رهاسازی آب از سد مارون بهبهان از ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۵ با دبی ۱۲۰ مترمکعب بر ثانیه آغاز خواهد شد.

با توجه به افزایش قابل ملاحظه حجم و تراز آب، از عموم مردم شریف تقاضا می‌شود در مدت زمان رهاسازی، از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه‌های مارون و جراحی جداً خودداری کنند و ضمن رعایت نکات ایمنی، هشدار‌های صادره را جدی بگیرند.

منبع:روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

برچسب ها: سد ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha