فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بند‌هایی از تفاهم‌نامه با تداوم تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، تاکید کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار سرلشکر محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هشت‌ساله، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»

برچسب ها: محسن رضایی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
فقط نشستید تعداد نقض آتش بس در ایران و لبنان رو میشمرید!
پس چی شد اون شعار سر در برابر چشم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ازهمون اول هم معلوم بود نقض میشه .
همش بازی و فریب و خرید زمان برای استفاده بهتر از ابزارفشار علیه ایران بود .
خودتون دشمن شناس نیستید لااقل نصایح امام راحل و رهبرشهید رو می فهمیدید بد نبود .آمریکا شیطان بزرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چقدر هشدار میخوای بدی یه خورده هم عمل کن از اول جنگ فقط لباس میپوشی و میایی هشدار میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
تفاهمی نیست پوششی برای رفتن به زیر جنگ فشار و تحدید و تفرقه فرسایشیه ،که با حفظ شرایط فعلی ،توان امادگی تجهیز و تفکر و شیوه مقاباه خودش را میطلبد ،سیاسی اقتصادی ،روحی و روانی ،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
از این هشدارها خسته نشدید ؟؟؟
انتقام خون رهبرشهید و تمام فرماندهان عالی رتبه و دانشمندان و کودکان معصوم میناب وجنایت لامرد و حتی سردار سلیمانی
رو اینجوری قراربود بگیرید ؟؟؟؟
مذاکرات سعدآباد و برجام و این مذاکره عبرت نمیشه .؟؟؟؟
آمریکا شیطان وغیرقابل اعتماد وپیش بینی است . بفهمید .
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۷:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
از نظر نظامی ضعیفیم وگرنه نباید حتی یک ناو توی دریای عمان می بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اینقدرهشدارندین تنگه رو ببندید این تفاهم مسخره بی معنی بی پشتوانه رو هم پاره کنید بریزیدسطل آشغال عوارض تنگه رو هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
حاج محسن یه حرکتی بزن خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
همون روز اول آتش بس که به جنوب ایران و جنوب لبنان حمله کردن جواب دندان شکن میدادید به اینجا نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
جمع کنید بابا دیگه چقدر نقض؟؟؟؟؟؟
دیگه باید چیکار کنه که نکرده؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دیگه از هشدار وبیانیه دست بردارید...
پس کو شعارت سردار ؛ سر در برابر چشم؟
دوباره هِی اول دشمن بزنه بعدشما بزنید؟؟؟
مگه جنگ نوبتیه ، دوباره با دشمن تنیس بازی نکنید....چنان بزنید که صداش در منطقه که هیچ ، دردنیا بپیچه .
دیگه اگر کسی حرف مذاکره زد باید برکنار بشه . یالثارات الحسین ، یالثارات الخامنه ای .
آخرین اخبار