مدیر کل انتقال خون خوزستان اعلام کرد: مردم استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اهدای یک هزار و ۶۹۷ واحد خون، حماسه‌ای از نوع خدمت و حیات‌بخشی خلق کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان- دکتر علی فیضی مدیر کل انتقال خون خوزستان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم نوعدوست و فداکار خوزستان که با نیت نذر و عشق به شهدای کربلا در این شب‌های عزیز اهدای خون داشته‌اند، بیان کرد: یک هزار و ۹۳۲ نفر از مردم استان به مراکز اهدای خون مراجعه کردند که یک هزار و ۶۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۸۲ نفر از اهداکنندگان مستمر، ۴۶۸ نفر با سابقه و ۱۴۶ نفراهداکنندگان بار اولی بوده‌اند.

فیضی ادامه داد: این حضور حماسی و انسان‌دوستانه در شب‌های تاسوعا و عاشورا، بار دیگر نشان داد که مکتب عاشورا، مکتب بیداری، ایثار و گره‌گشایی از کار خلق است.

مدیر کل انتقال خون خوزستان اظهار کرد: افزایش مشارکت جوانان دراهدای خون، یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌هایی است که فرصت‌های ارزشمندی همچون ماه‌های محرم و صفر می‌تواند جوانان را با این فرهنگ انسان دوستانه و نجات بخش آشنا کند.

۱۱ پایگاه انتقال خون در خوزستان شامل۲ مرکز اهدای خون در مناطق چهارشیر و امانیه اهواز و مراکزی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر و ماهشهر کار خونگیری را انجام دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha