به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، هزار و ۲۱۰ کارت هوشمند سوخت غیرمجاز در جایگاه‌های عرضه سوخت، طی سه ماهه نخست سال کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلثوم مومنی - جلال حمه‌حسنی اظهار داشت: در اجرای طرح‌های نظارتی، ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، گروه‌های بازرسی این شرکت بازدید‌های دوره‌ای و غیرمترقبه‌ای را از جایگاه‌های عرضه سوخت استان به عمل آوردند.

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها که با هدف ساماندهی عرضه سوخت انجام شد، هزار و۲۱۰ فقره کارت هوشمند سوخت که به صورت غیرمجاز توسط برخی کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تأثیر تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز بر افزایش تخلفات، تصریح کرد: اقدامات کنترلی این شرکت تشدید شده است؛ به طوری که در سه ماهه نخست امسال، بیش از ۲۵۰۰ مورد بازدید از مجاری عرضه سوخت استان صورت گرفته است.

حمه‌حسنی با تأکید بر تداوم بازرسی‌های شبانه‌روزی به‌ویژه در نواحی مرزی، گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به کارت‌های اضطراری مجهز هستند تا در صورت بروز مشکل برای هموطنان، سوخت‌رسانی بدون وقفه انجام شود و هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری سازنده اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تشکیل پرونده در کمیته تخلفات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، پرونده‌های متخلفان جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha