رئیس ستاد بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: هر کس قصد عبور از تنگه هرمز را دارد، عبور تنها با احترام به خطوط ترسیم‌شده ایران امکان‌پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امیرحسینی - دومین جلسه ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شنبه، ۶ تیر ۱۴۰۵ با حضور ابراهیم عزیزی، رئیس ستاد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

ابراهیم عزیزی گفت: نباید فقط به همین هفته که به نام افشای حقوق بشر آمریکایی است قناعت کرد، جنایات آمریکا سیاهه طولانی در این سال‌ها دارد؛ به ویژه در جنگ چهل روزه. این هفته هر روزش خیانت به ایران توسط آمریکای مدعی تقوق بشر است. اگر تاریخ آمریکا در این ۲۴۹ سال را ببینیم سیاهه‌ای از اعمال ظلم علیه بشریت است و دویست جنگ و عملیات نظامی در کارنامه‌شان وجود دارد و این جزئی از تاریخ ننگین‌شان است.

وی ادامه داد: ما در این هفته به دنبال معرفی چهره واقعی و عریان آمریکا هستیم؛ مدعیان حقوق بشر و دموکراسی باید بدانند چه جنایاتی را در عراق، فلسطین و لبنان و ایران برجای گذاشتند. دنیا باید بداند مدعیان حقوق بشر با چه نگاه شیطانی دانش‌آموزان مظلوم میناب و لامرد و سایر نقاط کشور را هدف قرار دادند.

رئیس ستاد هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه بعد از جنگ رمضان گفت: ایران برای برخورد قاطع با هرگونه رفتاری که مغایر با تفاهم‌نامه امضا شده، ناقض امنیت یا عبور از خطوط قرمز کشور باشد، آمادگی کامل دارد. پاسخ قاطعانه و شجاعانه نیرو‌های مسلح به نقض آتش‌بس اخیر از سوی آمریکا، گواه این مدعاست و پس از این نیز هرگونه بدعهدی آنان، پاسخی پشیمان‌کننده را به همراه خواهد داشت. 

وی تاکید کرد: آمریکا و تمام کشور‌هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند، باید بدانند که عبور از این آبراه حیاتی تنها با احترام به اقتدار و خطوط ترسیم‌شده ایران امکان‌پذیر است؛ امروز تنگه هرمز تحت مدیریت هوشمند نیرو‌های مسلح، به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و با هرگونه تخطی از دستورالعمل‌ها و مسیر‌های پیش‌بینی‌شده، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

عزیزی تاکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» برخاسته از کارنامه سیاه و جنایات بی‌شمار ایالات متحده است؛ تا زمانی که دولت آمریکا رفتارهای کینه‌توزانه و اقدامات جنایتکارانه خود را متوقف نکند، ملت بزرگ ایران با صدایی رساتر از گذشته، این شعار را در تمامی مناسبت‌ها فریاد خواهد زد. 

وی ادامه داد: همچنین تصریح می‌شود که هیچ‌گونه بخشنامه یا دستورالعملی مبنی بر محدودیت یا حذف این شعار صادر نشده و اساساً هیچ مقامی چنین وظیفه و مأموریتی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرود ملی ایرانه 🇮🇷🚩
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۷ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
هزاران بار مرگ بر آمریکای جنایتکار کودک کش و ترامپ اپستینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اعراب نشان دادند که همچنان گاو شیرده آمریکا هستند. تا دیر نشده مذاکره رو کنار بگذراید و از در قدرت با دشمنان صحبت کنید. مدیریت تنگه هرمز هم فقط باید با ایران باشد. اورانیوم غنی شده را نیز هرگز رقیق نکنید چون سپر دفاع ایران است. دست و پای گروسی رو هم کاملاً ببرید از ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ما هم نشون دادیم پایبند به طرفه میز مذاکره در طول این چند سال ونیز مذاکره همراه با جنگ هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
شعار مرگ فرستادن به آمریکا چه دستاوردی داشته؟ جز جنگ و تحریم بیشتر و ترور مقامات ایرانی. اونا از چیزی نمیترسند شما صلح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۵
تا زمانی که آمریکا دست از خباثت برندارد باید گفت مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مگه قرار گذاشته بودین شعار مرگ بر آمریکا رو کنار بذارید؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا تا وقتی که انتقام خون شهدا و رهبر و مردم ما را بگیریم تا وقتی ریشه این ظلم از منطقه ما بر داشته بشه ،ما با قاتلین مردم خود بیعت نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
با این شعارهای مرگ فرستادن فقط کینه و نفرت و جنگ درست میشه در خاورمیانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
خداوند ایران ما را به جایی برساند که دنیا حسرت زندگی در ایران رو داشته باشند. هرچند سخت اما غیرممکن نیست بلکه قریب الوقوع هم شده. جنگ اهرم فشاری شد تا ایران چندین قدم به تثبیت قدرتش در منطقه بیافزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
تنگه وقتی باز شد دیگه برای ما منشا قدرت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
یعنی ایران برای سهم و حوزه دریایی عمان هم تصمیم می گیرد شاید عمان بخواهد مجوز عبور آزاد کشتی ها در حوزه آبی خود را بدهد آن وقت چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۷ تير ۱۴۰۵
مگه عمان برای تنگه هرمز زحمتی کشیده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
نتیجه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
لطفا پیگیر مشکل خطا دهی بانکها باشید کار وزندگی مان مختل شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
این هم یک نمونه تعهد دشمن،واقعا اعتماد به گرگ صفت عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
این دم بریده ی آمریکا میخاد عادی سازی کنه، به اون چه غارتگر کودک کش، کودک خوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
شعار بدون عمل فایده نداره.... مرگ بر آمریکا و اسرائیل باید محقق بشه تا به اهداف مون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چه فایده باید تنگه بسته باشد ویا تاثیری در زندگی مردم داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
تنگه هرمز باید بسته شود و بسته بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
سربازان آمریکایی و اسرائیلی در ایران هیچ وقت نمیگذارند ایران از این سلاح موثر در جهت مقابله و مطالبه بحقشون در برابر دشمن استفاده کنند.
آخرین اخبار