مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با مصر انتقاد شدیدی به میزبانی فاجعه بار آمریکا داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تساوی مقابل مصر گفت:  متاسفانه من احساس ناراحتی میکنم، اما ما امید داریم. انسان همیشه امید دارد و ما بعد از بازی در رختکن انرژی خوبی داشتیم. باید ببینیم چه خواهد شد، مشتاقانه منتظر بازی‌های بعدی هستیم تا ببینیم چه خواهد شد. 

وی ادامه داد: ما باید به تیخوانا برگردیم. ما از اول جام از این چیز‌ها شاکی بودیم. این جام جهانی فاجعه‌بار است، فاجعه‌بارترین. فیفا باید هر مشکلی را که وجود دارد، حل کنند. اما متاسفانه نتوانستند از همان ابتدا چیزی را حل کنند. اینفانتینو به محل تمرین ما آمد و گفت این تازه آغاز کار است و ما مشکل را حل می‌کنیم، اما فردا پایان مرحله گروهی است. ما مدیران خود را اینجا نداریم، چون آنها ویزا ندارند. چطور ممکن است که ما همیشه اینطور به تیخوانا سفر کنیم؟ ما عاشق مردم مکزیک هستیم، ما عاشق تیخوانا هستیم، آنها خیلی خوب هستند، آنها مردم فروتنی هستند و ما آنها را دوست داریم، اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این درست نیست.

طارمی ادامه داد: این درست نیست. اکنون دوباره برای رفتن به تیخوانا سفر خواهیم کرد، بدون ریکاوری. این منصفانه نیست، اصلا نیست. اگر این از نظر فیفا منصفانه است، خب اوکی، خوش به حالشان! اما چه کسی می‌خواهد به ما کمک کند؟ و چه زمانی ؟ اگر می‌خواهند ما حذف شویم و بیرون باشیم، باشد ایرادی ندارد. اما این منصفانه نیست. ما ریکاوری نداریم. ما اینجا هیچ مدیر لجستیکی نداریم که به ما کمک کند. ما چه می‌گوییم؟ ما همیشه از این چیز‌ها شکایت داریم، اما هیچکس کمکی به ما نمیکند. هیچکس.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۰۷ ۰۷ تير ۱۴۰۵
با دست پس میزنید با پا پیش میکشید .اول حریفان رو طوری جلوه میدهید انگار قدرتمندترین تیمها در گروه ما است .بعد همراه بهانه جویی مساویهای اتوبوسی رو به حماسه تبدیل میکنید اگر بلژیک و مصر بلافاصله در بازی بعدی حدف نشدند .مربیان تیم ملی استاد با روان مردم بازی کردن هستند
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۵
اگر سردار هم بود فشار کمتر میشد.ما خودمان از انها بدتر عمل کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۵
اگه طارمی نبود ایران راحت صعود میکرد... بازیکنی که الکی بزرگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
من میبردین اینقدر غر نمیزدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
به نظرم باید اعتراض کنند، هوش مصنوعی دستکاری شده بود و گل تیم ملی ایران قبول بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
پنالتی رو یا باید نوک پا بدون جهت مشخص بدن محکم گوش دروازه بزنی،یا هم اگر میخوای بغل پا بزنی گوش بالا بزنی باز هم بدون جهت مشخص بدن.
Iran (Islamic Republic of)
دهنوی
۲۲:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
دست پیش رو گرفتن که میگن ، همینه.عملکرد خودش تو سه بازی فاجعه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
تحقیرتان می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
نمی‌ رفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
أقای طارمی پنالتی را نباید خودت می‌زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بازیتو کن
آخرین اخبار