باشگاه خبرنگاران جوان - همزمان با گرامیداشت هفته صرفهجویی در مصرف برق و با توجه به فرارسیدن روزهای گرم تابستان ۱۴۰۵ و چالش ناترازی تولید و مصرف برق در کشور، دستگاههای اجرایی استان فارس برای مدیریت این شرایط همپیمان شدهاند.
در تازهترین اقدام، دکتر بهجت حقیقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» بر اهمیت مدیریت صحیح مصرف انرژی تأکید کرد.
بهجت حقیقی در حاشیه پیوستن به این پویش اظهار داشت: همه ما میتوانیم با اقداماتی کوچک، تغییرات بزرگی در مصرف انرژی ایجاد کنیم. با همدلی و همکاری، قادر خواهیم بود آیندهای پایدارتر برای نسلهای آینده بسازیم.
او از عموم مردم و کشاورزان خواست تا نه تنها در تابستان، بلکه در تمام فصول سال با رعایت الگوهای مصرف بهینه، به حفظ منابع انرژی کمک کنند.
نواب قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر نیز با تقدیر از همراهی مجموعه جهاد کشاورزی، بیان کرد: پویش ۲۵ درجه به عنوان پیام محوری صنعت برق برای تابستان ۱۴۰۵ تعیین شده است. هدف از این اقدامات، تحقق حکمرانی هوشمند انرژی، افزایش مسئولیتپذیری اجتماعی و رعایت عدالت در توزیع انرژی است. ما تلاش کردهایم با تولید یک پیام ساده و همدلانه در راستای حفظ منافع ملی و عمومی گام برداریم تا خدماترسانی بیوقفه به تمامی اقشار جامعه تضمین شود.
منبع: شرکت برق فارس