فرماندار مهران گفت: از ساعت صفر بامداد تا ساعت ۹ صبح امروز، ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر از پایانه مرزی مهران تردد کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان  - حیدر نعمتی فرماندار مهران، صبح شنبه ۶ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همزمان با افزایش موج بازگشت زائران عتبات عالیات پس از آئین‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، روند تردد در پایانه مرزی مهران به‌صورت روان و بدون وقفه در حال انجام است و دستگاه‌های خدمات‌رسان، حمل‌ونقل، انتظامی و امدادی با آمادگی کامل در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

وی افزود: از ساعت صفر بامداد تا ساعت ۹ صبح امروز، ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند که از این تعداد، ۳۴ هزار نفر ورودی ایرانی ثبت شده است.

فرماندار مهران ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ورود زائران، تمامی بخش‌های مستقر در پایانه مرزی مهران با هماهنگی کامل در حال خدمات‌رسانی هستند و روند ورود، خروج و جابه‌جایی زائران با نظم مطلوب در حال انجام است.

نعمتی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز به‌صورت مستمر در پایانه مرزی فعالیت دارد و از ساعت صفر بامداد تا ساعت ۹ صبح، ۱۵۱ دستگاه اتوبوس عملیات انتقال زائران به شهرهای مختلف کشور را بر عهده داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌ها به‌صورت منظم وارد پایانه مرزی می‌شوند و پس از تکمیل ظرفیت، زائران را به مقاصد مختلف منتقل می‌کنند و هیچ وقفه‌ای در روند جابه‌جایی وجود ندارد.

فرماندار مهران اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای انتقال زائران تا خروج آخرین نفر از پایانه مرزی مهران پیش‌بینی شده و دستگاه‌های اجرایی، راهداری، حمل‌ونقل، پلیس راه، هلال‌احمر و سایر نهادهای خدمات‌رسان با آمادگی کامل در محل حضور دارند.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، تلاش مجموعه ستاد اربعین و دستگاه‌های اجرایی بر این است که زائران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با آرامش و ایمنی کامل از پایانه مرزی مهران به شهرهای مقصد اعزام شوند و روند خدمات‌رسانی تا پایان بازگشت زائران به‌صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: مرز مهران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha