پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که واقعا از همه اعضای پرسپولیس توقع داریم و این نمایش برای پرسپولیس ضعیف بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم طایفه - محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر چادر ملو در بازی پلی آف سهمیه آسیایی اظهار کرد: به هر حال بازی فوتبال است، اما  دیدید اندک هوادارانی که در ورزشگاه بودند از بازی رضایت نداشتند. واقعا از همه اعضای پرسپولیس توقع داریم و این نمایش برای پرسپولیس ضعیف بود و ما توقع بازی بهتر و هجومی را داشتیم. 

او درباره اینکه آیا  مذاکره با اسکوچیچ باعث شد که تمرکز اوسمار به هم بریزد، گفت: صددرصد، عدم تمرکز اوسمار در  شکست پرسپولیس تاثیرگذار بود. به هر حال وقتی یک مربی را در فضای مجازی می آورند و انتخاب می کنند و این اتفاقات می افتد. حالا من کاری ندارم که اسکوچیچ به چه شکل به پرسپولیس آمده یا نیامده  است، اما تمرکز سرمربی وقتی متوجه می شود که یک فرد دیگر جایگزینش شده است بهم می خورد . ما بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و توقعمان از این تیم بیشتر بود و در آخر وقت اضافه گل دوم را خورد و پرسپولیس نباید کارش به اینجا کشیده شود. ما هم مثل هواداران از این شکست ناراحت هستیم و حیف پرسپولیس است و این تیم باید با اقتدار در بالاترین سطح باشد. ذات و طبیعت فوتبال همین است، اما نام پرسپولیس می ماند و هواداران صبور باشند و شرایط تیم با حضور مربی جدید در فصل آینده بهتر خواهد شد. ان شا الله تیم پرسپولیس در فصل جدید برای قهرمانی برود تا دل مردم و هواداران را شاد کند و این مردم گناه دارند . هواداران پرشمار از تلویزیون دیدند و توقعشان از تیم بیشتر از اینها هست.  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار