بازیکن سابق پرسپولیس می گوید که پرسپولیس از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم طایفه - محمد نوری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم چادر ملو اردکان و از دست دادن سهمیه آسیایی اظهار کرد:  واقعا جای تاسف برای باشگاه بزرگ پرسپولیس است که در این شرایط و با این همه هوادار نتیجه بازی را واگذار می‌کند و ۳ هفته تمرین در مقابل تیمی که ۲ روزه دارد تمرین می‌کند. به چادر ملو  و اخباری تبریک می‌گویم که یک مشت جوان را در زمین مسابقه گذاشتند و با تلاش و کوشش توانستند پیروز شوند. این پیراهن پرسپولیس برای خیلی از بازیکنانی که الان دارند برای این تیم بازی می‌کنند، گشاد است و قدر این پیراهن را  نمی‌دانند.

او افزود: به نظرم باید مسئولان و کادر فنی سرخپوشان پاسخگو باشند و باشگاه پرسپولیس نیاز به خانه تکانی خیلی عظیم  دارد. باید از لحاظ بازیکن و از لحاظ نیمکت فنی خانه تکانی اساسی شود. در بحث مدیریت هم باید خانه تکانی صورت بگیرد. من نظرم این است که بازیکنان فعلی شایسته پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و اگر همین روند ادامه داشته  باشد فقط هواداران حرص می‌خورند و کاری از پیش نخواهد برد.  

نوری بیان کرد: خیلی از بازیکنان به جز چند نفر شایستگی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و از اول فصل هواداران را عصبانی کردند و مدیریت و کادر فنی عوض شدند، اما اتفاقی رخ نداد.   البته امید عالیشاه را فاکتور می‌گیرم، چون برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و جزو مفاخر باشگاه  است، اما بقیه  بازیکنان پا به سن گذاشته باید کنار بروند.  

او اظهار کرد: پرسپولیس ۳ بازیکن خارجی در این بازی داشته است. البته به جز اورونوف بقیه خارجی‌ها در حد پرسپولیس نیستند  و دیدید که چقدر عملکردشان در بازی با چادر ملو بد بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار