باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم طایفه - محمد نوری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم چادر ملو اردکان و از دست دادن سهمیه آسیایی اظهار کرد: واقعا جای تاسف برای باشگاه بزرگ پرسپولیس است که در این شرایط و با این همه هوادار نتیجه بازی را واگذار میکند و ۳ هفته تمرین در مقابل تیمی که ۲ روزه دارد تمرین میکند. به چادر ملو و اخباری تبریک میگویم که یک مشت جوان را در زمین مسابقه گذاشتند و با تلاش و کوشش توانستند پیروز شوند. این پیراهن پرسپولیس برای خیلی از بازیکنانی که الان دارند برای این تیم بازی میکنند، گشاد است و قدر این پیراهن را نمیدانند.
او افزود: به نظرم باید مسئولان و کادر فنی سرخپوشان پاسخگو باشند و باشگاه پرسپولیس نیاز به خانه تکانی خیلی عظیم دارد. باید از لحاظ بازیکن و از لحاظ نیمکت فنی خانه تکانی اساسی شود. در بحث مدیریت هم باید خانه تکانی صورت بگیرد. من نظرم این است که بازیکنان فعلی شایسته پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و اگر همین روند ادامه داشته باشد فقط هواداران حرص میخورند و کاری از پیش نخواهد برد.
نوری بیان کرد: خیلی از بازیکنان به جز چند نفر شایستگی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و از اول فصل هواداران را عصبانی کردند و مدیریت و کادر فنی عوض شدند، اما اتفاقی رخ نداد. البته امید عالیشاه را فاکتور میگیرم، چون برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و جزو مفاخر باشگاه است، اما بقیه بازیکنان پا به سن گذاشته باید کنار بروند.
او اظهار کرد: پرسپولیس ۳ بازیکن خارجی در این بازی داشته است. البته به جز اورونوف بقیه خارجیها در حد پرسپولیس نیستند و دیدید که چقدر عملکردشان در بازی با چادر ملو بد بود.