سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی عصر امروز (جمعه) به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در گفت‌وگوی تلفنی عصر امروز (جمعه) شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌ وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
خدایا ایران مقتدرعزیزماراازشردشمنان داخلی وخارجی رهائی عنایت بفرما
آخرین اخبار