شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد آب مشترکان در برخی روستاهای شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و ۲ شهر شهرستان بستک و همچنین همه روستاهای شهرستان بندرلنگه از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۵ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اطلاعیه‌ای از قطعی ۲۴ ساعته آب در بخش‌هایی از غرب استان خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، آب مشترکان در روستاهای هشنیز، بهده، کناردان و چهواز در شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و شهرهای جناح و هنگویه در شهرستان بستک و نیز همه روستاهای شهرستان بندرلنگه از ساعت ۱۹ امروز جمعه ۵ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت با قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه، علت قطعی آب شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم اعلام شده است.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از مشترکان خواسته است با مدیریت آب مخازن ذخیره، تمهیدات لازم را برای این مدت در نظر بگیرند.

منبع:صدا وسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha