رئیس پلیس راه استان مازندران آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛سید سجاد حسنی بالاجاده  - هادی عبادی رئیس پلیس راه مازندران گفت: برابر تعطیلاتی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی داشتیم حداکثر بار ترافیک وارد استان مازندران شد و بررسی‌ها نشون داد بیش از ۳۵۰ هزار تا ورودی در چند روزه یعنی از روز سه شنبه تا به امروز جمعه در استان وارد و ۲۱۰ هزار تا خودرو از استان خارج شدند.

او افزود: از صبح امروز هم تا بدین لحظه ۸۰ هزار تا خودرو محور‌های مواصلاتی استان مازندران «کندوان، هراز و سوادکوه» به سمت استان تهران و البرز خارج شدند و تا ساعت‌های پایانی شب حداکثر بار خروجی از محور کندوان، هراز و سوادکوه شکل می‌گیرد تا این لحظه ۸۵ هزار تا انباشت خود هنوز در استان داریم.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: طبق برنامه ریزی که انجام شد از ساعت ۱۵ امروز مسیر خروجی مرزن آباد در جاده چالوس به سمت استان البرز یکطرفه شد و محور هراز هم از محدوده‌های تونل سپاسد تا محدوده چلاو، پلیس راه لاریجان تا محدوده شهر گزنک از شهر گزنه تا محدوده پلور یک طرف‌های کوتاه مدت توسط همکاران بنده در حال اجرا هست.

او ادامه داد: تقاضای بنده از همه مسافرانی که وارد استان شدن بحث توزیع سفر، استعلام از وضعیت راه‌ها و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توجه کافی به جلو، پرهیز از خستگی و خواب آلودگی و رانندگی در چنین شرایطی بسیار اثرگذاره برای ایجاد حادثه می‌باشد.

سرهنگ عبادی به رانندگان توصیه کرد: سفر‌های خود را برای ساعت‌های آینده و روز آینده برنامه ریزی کنند تا در ترافیک ایستایی طولانی مدت توقف نداشته باشند و سفر ایمن و بدون حادثه‌ای رو تجربه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha