باشگاه خبرنگاران جوان- استاندار کرمان از آغاز فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر خبر داد و دلیل این تصمیم را پاسخ به موج پرشور حمایت از تیم ملی و فراهم شدن امکان تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر برای علاقهمندان عنوان کرد.
دکتر محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، اعلام کرد: با توجه به آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، بهمنظور ایجاد بستر مناسب برای تماشای این مسابقه توسط علاقهمندان، فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
وی افزود: این تصمیم با هدف همراهی با علاقهمندان به تیم ملی فوتبال کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای این دیدار اتخاذ شده است.